NICE TO MEET YOU!
NEDERLANDSE IN ANTWERPEN
Na te zijn opgegroeid in een klein dorpje in Nederland en te hebben gestudeerd in Breda, verhuisde ik naar het mooie Antwerpen waar ik ruim 20 jaar heb gewoond. Ik werkte er voor verschillende bedrijven in uiteenlopende sectoren. De rode draad daarbij was het bieden van administratieve ondersteuning aan diverse afdelingen voor een grote verscheidenheid aan taken.
GEBOREN SECRETARESSE
Even ben ik opgeklommen tot marketingmanager en had ik mijn eigen secretaresse, maar ondanks het financiële voordeel voelde ik me daar niet goed bij. Het is toen dat ik besefte dat ik een geboren secretaresse ben en dat het me oprecht gelukkig maakt om mensen te helpen door optimale administratieve ondersteuning te geven.
Door mijn werkervaring ben ik een echte administratieve duizendpoot geworden. Klik hier en zie de uitgebreide lijst van taken die je zonder zorgen aan mij kunt overlaten.
Dit in combinatie met mijn talenknobbel (NL, EN, SP, DU, FR) maakt dat ik op veel gebieden inzetbaar ben.
Het begon dan ook meer en meer kriebelen om mijn diensten als freelancer te kunnen aanbieden en meer te kunnen doen met mijn passie voor taal.
EINDELIJK ONDERNEMEN!
Omdat ik, naar het voorbeeld van mijn ouders, graag als zelfstandig ondernemer wilde werken, vond ik dan ook dat na ruim 20 jaar werkervaring als werknemer de tijd rijp was om te starten als zelfstandig ondernemer. Dat dat nu is gelukt, en ik daarmee klanten blij maak, geeft keer op keer weer veel voldoening!
ESPAÑA POR FAVOR
In 2021 besloot ik een grote droom te verwezenlijken en samen met mijn man te verhuizen naar onze thuis in Andalusië. Vanaf een prachtige werkplek ben ik dagelijks aan de slag om mijn klanten van overal in Europa de beste ondersteuning te bieden. De focus ligt hierbij op taal, klantgerichtheid en administratie. Het prachtige uitzicht hier zorgt steeds weer voor tonnen inspiratie en dus tevreden klanten.
ERVARING EN VEELZIJDIGHEID
In het verleden was ik vooral werkzaam in het kmo’s en familiebedrijven die veelal internationaal georiënteerd waren. Daarnaast heb ik als personal assistant gewerkt voor een vipfamilie en als administratief medewerkster voor een overheidsinstelling waar mensen gelukkig maken op de eerste plaats stond. Sociale skills, klantgerichtheid en administratieve vaardigheden waren in al mijn jobs een “must” om ervoor te zorgen dat alles op rolletjes bleef lopen. En dat blijf ik nu uiteraard ook doen!


Wat vinden anderen van mij?
Contact
Stuur me een bericht
Info
E-mail:
va-elisabeth@outlook.com
Locatie:
Antequera, Málaga, Spanje